Wednesday, April 22, 2009

(vreau)

mi-e asa de lene sa fac ceva.

si ma simt cumva responsabil pt ceea ce se intampla la noi. responsabil in sensul in care trebuie sa raspund cumva. sa nu las lucrurile sa fie asa cum sunt.

si vinovat, pe langa asta - vinovat ca n-am raspuns atunci cand trebuia sa raspund. cand asta ar fi putut schimba ceva.

si mai vreau si sa plec.

visez sa stau intr-o garsoniera in islanda cu persoana la care ma gandesc in fiecare zi si de care mi-e dor si in timp ce dorm - si sa mancam impreuna mancare chinezeasca, asezati pe acelasi pat.

2 comments:

Anonymous said...

cred ca toata lumea vrea sa plece dintr-un loc anume fiindca exista posibilitatea de a trai mult mai bine si mult mai ok. eu de ex plec din toate locuri care mi se par ostile :) si uneori ptr asta ma simt f aiurea ca nu fac ceea ce trebuie, insa prefer de un milion de ori sa fiu cu prietenii mei, fix asa cum prefer de alte n milioane de ori sa fac ceea ce-mi place mie si ceea ce ma individualizeaza de brutele neprietenoase :)

khora said...

da

ca sa eviti ceea ce nu-ti place si ca sa fii bine. si da, e vba de o chestie de preferinta - nu ca undeva ar fi 'bine' si altundeva 'rau', dar ca preferi sa fii in locurile blande cu tine, in locurile care nu-ti sunt ostile, cum zici si tu - sau asa cum preferi sa faci lucrurile care iti plac - lucrurile 'prietenoase', pe conexiune si intelegere si proximitate.

Post a Comment