Saturday, January 30, 2010

(reguli)

in colectia de curiozitati de la tlon society am dat de bucata asta din nietzsche dupa care ma topesc :)

felul in care o interpretez eu e ca oamenii de care imi place sunt f atenti la felul in care se poarta cu altii / la lucrurile pe care le fac. isi construiesc un pattern pe care, dupa aia, il aplica - si patternul asta e ca un fel de semnatura personala pe actiunile lor.

ascultarea mea e un pattern de genul asta, de exemplu - 'when in doubt, listen' :)

n-o sa ma apuc acum sa interpretez patternurile lui n. :) desi mi-ar placea asaaaa de tare s-o fac :) dar mi-ar placea si m tare sa citesc 'regulile' de genul asta pe care si le asuma cei care m trec pe blogul meu :)

(si o sa ma gandesc si la patternurile mele :)

3 comments:

Anonymous said...

parca era in antologie 'when in doubt, write' dar nu mai stiu cine a spus dupa un vers de bjork

khora said...

da, era livia - ea a zis asa -

mi-e dor de omul ala - si i-am promis ca-i scriu, dar tot aman si aman si aman - si ma ascund dupa lucrurile pe care le am de facut.

multumesc ca mi-ai amintit de ea :)

Anonymous said...

: )

Post a Comment