Sunday, August 3, 2008

(ea face, eu citesc)

am iesit azi cu cri - si, ca de obicei, am stat tare mult de povesti


si, ca de obicei, am ajuns la concluzia ca ea face lucrurile pe care eu le citesc:) eu citesc despre consiliere filosofica, ea face consiliere cu colegii ei:)


mi-a povestit despre tare multe lucruri faine - despre interdependenta pe care o simte ea acum cu tot ce o inconjoara - despre cum mangaie ea iarba cand sta intinsa pe ea -


am rugat-o sa-mi vb despre mine - n-am rugat-o asta niciodata - era dupa ce mi-a pov despre cum isi imagineaza ea ce sta in spatele oamenilor, despre spatiile din care vin ei - si mi-a spus ca eu vin din lecturile pe care le fac. si ca traiesc lucrurile pe care le citesc, si le traiesc exact asa cum le citesc - si ca unul din motivele din care le fac e ca sa scriu despre ele:) si e asa - cand vb cu oamenii despre viata mea, incerc sa explic totul in termeni de text, in termeni de lucruri pe care le acumulez si le tai dupa aia -




am primit o scrisoare de la s. - il intrebasem chestii despre apokatastasis si mi-a trm un text din kallistos ware, care vb exact despre asta - si, in masura in care il inteleg, cu exact aceeasi abordare pe care o simt undeva inauntrul meu - simt ca e reala, in sens - si ma bucur tare:)




si invat in continuare cum sa ascult oameni si cum sa tai din texte
asta e tot

1 comments:

cris said...

data viitoare cand ieshim itsi povestesc despre fluturi shi flori shi soare shi iarba shi lumina ca sa incepi a o trai, ca sa iai de la astea un fel aparte de fortsa shi sa arunci cu ea in migrene shi in tristetsi shi in singuratatsi shi sa te rupa :*

Post a Comment