Saturday, November 28, 2009

(analiza de discurs)

am cumparat o carte - analiza discursului de daniela roventa frumusani. tipa a fost visiting professor la nspe universitati si are un blurb de n. fairclough pe coperta a patra - si ma gandeam ca pot sa utilizez cartea asta pt studentii mei de la jurnalism, anul I. dar nu.

nu zic ca nu e ok. doar ca fiecare fraza din textul ei e parafrazabila intr-un limbaj mai simplu. si ca abia daca as rescrie cartea aia as putea s-o utilizez in cadrul cursurilor.

asa de rau imi pare ca nu am gasit un manual de analiza de discurs in romana pe care sa-l pot utiliza ca-mi vine sa-l scriu eu :) desi nu am fost visiting professor nicaieri si nu am autoritatea necesara ca s-o fac. dar las' ca-mi fac grad stiintific :) si o sa fie ok pana la urma, poate ma apuc chiar de asta.

deocamdata fericirea mea e awaiting oblivion de maurice blanchot, pe care vreau s-o citesc inca din anul II si de care am dat acum. si-mi place de mor. as vrea sa scriu ca blanchot :) poate o sa postez aici bucati din ea si o sa incerc sa le comentez. dar asta un pic m tarziu, cand intru in vacanta.

2 comments:

Anonymous said...

salut.
dar cartile de hermeneutica nu-ti pot servi ca analiza a discursului? sunt atatea... de fapt, nu stiu ce anume cauti...

ciao

khora said...

multumesc de idee

nu prea / merg pe chestii f tehnice, si hermeneutica ar duce un pic in alta directie.

dar o sa ma m gandesc pt cursurile urmatoare.

Post a Comment