Monday, November 16, 2009

(azi)

azi am avut ultima prelegere de logica comunicarii cu 3 grupe de jurnalisti. i-am rugat sa-mi scrie 3 lucruri care nu le-au placut la orele noastre, 3 lucruri care le-au placut si 3 lucruri care au simtit ca lipsesc. am invatat ataaaaaaaaaaaaaaatea din ceea ce mi-au scris :) multumesc taretaretare mult.


si am vb si cu psihologii despre ce e aia cunoastere si daca facultatea le da cunoastere si daca sunt satisfacuti de cunoasterea pe care le-o da facultatea, sau ar prefera pe cineva care sa-i ajute sa inteleaga. na, si am stat de povesti pe indelete :)


si cu filosofii am facut apropieri intre analiza a la austin si variatia eidetica a la husserl - si am ramas cu totii mirati de cum se poate asta :)

4 comments:

ion buzu said...

interesant daca deleuze impreuna cu guatari a aparut prin cursurile cu psihologi, si heidegger prin cele cu filosofi :)
si... godspeed you black emepror rules!!!

Urusvaty said...

am vrut sa scriu comentariu si nu stiam unde..am zis ca mai bine aici ca tot ati vb de grupe la jurnalism..deci ma priveste..mai intii sa va zic ce mi-a placut..n-am sa respect regula ,am sa zic doar cite ceva..nu 3 de fiecare..mi-a placut profu' in primul rind..si asta nu e un compliment gratuit..eu si prietenul meu numim oamenii ca dvs cu cuvintul "mozg"[mama ei de cacofonie]..alt cuvint n-am gasit..asta chiar reda tot[fiti de acord, "creier" nu suna la fel de bine..]..simplu, de treaba si "mozg"..nush daca ati inteles ceva..in fine..ce nu mi-a placut: prea sunteti neincrezut..adica pareti a fi..mai dur trebuie uneori cu studentii, dar inteleg ca nu va sta[probabil] in caracter..in fine, m-am exprimat si eu[asta pentru ca lipsisem de la perechea respectiva]..bafta pt viitor..va multumesc.mariana colun.j094

khora said...

ion:

mmmmmmmm

nu prea au aparut, doar in subtext. si da, godspeedyou sunt printre favoritii mei. ma bucur ca iti plac si tie.

mariana:

multumesc :) incerc intr-adevar sa fiu simplu si de treaba - nu stiu pe cat imi iese - dar faza cu neincrederea in mine da :) is moale, mereu nesigur - dar sper sa treaca odata si odata.

urusvaty de la elena r.? ;;)

Urusvaty said...

mi-a placut sa primesc si feedback..urusvaty in sanscrita inseamna luceafar:)

Post a Comment