Friday, September 11, 2009

(deci teaching)

mi s-au dat si seminariile la cursul de introducere in filosofie de la psihologi, anul I.

am lucrat azi cu ei, i-am dat inainte cu deleuze si guattari :) si cu intrebari peste intrebari. au fost 2 persoane de care mi-a placut fffffffffffff tare - si am senzatia ca si lor le-a placut de mine. sunt un cuplu :) si tipa a fost cea care s-a dus sa spele buretele atunci cand aveam nevoie de tabla :) si intrau ambii in jocurile mele.

sper sa mearga din m bine in m bine - desi azi am cam dat-o in bara cu prelegerea de la comunicare, eram obosit si stresat. dar recuperez eu cumva.


sa se transforme blogul asta intr-un teaching blog? voi ce ziceti?


inca nu stiu cum ar arata, dar as putea incerca


drag

3 comments:

ioana petcu said...

salut/felicitari/imbratisari/calde :)
urmaresc de ceva timp posturile tale si sincer cred ca mi-ar placea sa vad aici evolutia seminariilor tale (si a studentilor de linga tine). plus ca am putea impartasi idei construtive sau pur si simplu faine despre "locul la catedra". iar eu as putea veni cu niste intrebari si inventii de la noi, din teatru, cred eu bune de discutat.
oricum blogul tau avea deja consistenta unui atelier.
iar despre pisiceala :), studentii mei au facut si "o sceneta" despre alintul meu.

Anonymous said...

ar fi bine alex:) adica dnu teacher :)

khora said...

ioana draga

sigur ca putem face asta. o sa incerc sa fac periodic aici rapoarte :) si sa vedem unde ajungem, si cat de similari sau diferiti suntem in ceea ce facem.

si poate impartasim si tehnici de pisiceala si alint? ;;)


dumitrita

mmmmmmmm, incercam :)

drag

Post a Comment