Friday, September 18, 2009

(teaching report 4)

a fost ffff misto azi

am avut o prelegere cu cei de la stiintele comunicarii - am vb, ca si cu cealalta grupa, despre sofismele de relevanta. la un mom dat, cand am construit o situatie ipotetica care implica un procuror, a inceput sa vb o tipa care a zis ca face si drept, a doua facultate, si mi-a spus despre cum ii invata acolo sa mearga pe sofisme de relevanta, si ca pt profii ei poti utiliza orice mijloace atata timp cat au efect. mi-a placut cum a povestit, si am m stat cu ea putin si dupa ora.


dupa aia am avut o pauza in care am citit derrida - am terminat primul capitol din de la grammatologie si dupa aia am avut seminar la psihologi, cu 2 grupe, pe rand.


am vb initial despre aporiile lui zenon, si am incercat sa gasim punctele slabe ale argumentelor lui. am identificat 3 chestii:

1) cuvantul 'punct' in sens geometric e utilizat pt 'pozitie' (ambiguitate)

2) miscarea e definita ca succesiune de pozitii / stari fixe

3) nu se tine cont de timp, doar de spatiu

si dupa aia am lucrat cu chestii de construire / evaluare a argumentelor, care ne vor fi utile m tarziu, cand vom lucra pe texte si vom incerca sa reconstruim argumentele utilizate acolo.


dupa aia am fost la o cafea cu cativa dintre ei (inclusiv cu tipul despre care am vb aici - si am interpretat gresit, nu e cuplat cu tipa de care vbeam) si am m povestit putin, si am inventat strategii prin care putem sa-i trezim pe ceilalti colegi ai lor.

acum am revenit acasa, ma apuc acusi de lucru la chestiile mele, poate o sa incep acusi sa recitesc russel pt filos limbajului de luni.


e ok formatul asta de report? sau ar fi m ok sa vb m detaliat despre ceea ce fac la curs? sau despre reactiile studentilor? ar fi etic sa fac asta?

3 comments:

angela said...

eu as merge mai degraba pe stilul de a pune intrebari și pe dezvaluirea intrebarilor pe care le genereaza intrebarea ta. in raport :)

cat despre reactiile studentilor, atat timp cat nu dai numele lor, cred ca e etic si chiar e bine. poate reusesti sa obtii astfel feedback de la ei.

vad ca cineva iti raspunde deja :)

ps. ma mandresc cu cineva! oare cu cine? :)

khora said...

daca as incerca sa gasesc un termen fancy pt ceea ce faci tu, as zice ca tu faci 'radical questioning' :)

si mi se pare absolut normal :)

in tot cazul, ca sa pot vbi punctual despre ceea ce se intampla in sala de curs, ar tb sa scriu si eu in caiet ceea ce scriu la tabla :) sau sa fac foto, dar n-am aparat :)

problemele mele etice tin de faptul ca studentii imi vb si de alti profi, sau despre experiente private. dar o sa incerc sa vad cum rezolv asta.

pers care imi raspunde - ma bucur de ea ca un copil :)

ultima ta intrebare e retorica? ;;) pot sa nu rasp? ;;)

Anonymous said...

ceea ce faci tu e fain :)
strategiile de a-i trezi si pe ceilalti...hmmmm...poate nu chiar pe toti, sa fii atent la capitolul asta, eu zic daca ii cointeresezi in marime de 30 la suta, e ok... si de ce zic ca nu pe toti - pt ca vei intilni multe tarimuri ostile :D
sint de acord cu angela, e in regula atit timp cit nu dai numele studentilor, scrie si despre reactiile lor:)

Post a Comment