Tuesday, September 15, 2009

(teaching report 2)

am avut azi curs, filosofia limbajului, cu anul III filos


a fost ok, am recitit aseara sens si referinta de frege,  la cursul de logica de la jurnalisti tot pe frege am mers pt validitate deductiva, si e suficient de ok. adica, in fond, ceea ce am facut a fost sa prezint o serie de presupozitii ale lui frege ref la limbaj (functia primordiala a limbajului e comunicarea, limbajul comunica ganduri, limbajul se refera la realitate, sensul unui cuvant e contributia pe care o are el la sensul unei propozitii etc.) si sa vedem cat de justificate sunt, si dupa aia sa prezint teoria si argumentele lui frege in prima parte din sens si referinta, inainte de ceea ce face el cand incepe sa vb despre propozitiile subordonate. si sa incercam sa vedem care sunt contra-argumentele si contradictiile interne si sa vedem cum le-ar rezolva un fregean.

am incercat sa fiu clar si accesibil, si parca a functionat - si dupa curs le-am dat si notitele mele, asa cum faceam si anul trecut la cursul de strategii ale discursului filosofic. sunt destul de abreviate si private :P dar sper sa fie suficient de clar.

textul lui frege o sa-l facem la primul seminar, cred.


cam asta a fost azi :) maine am cu jurnalistii, si o sa vb despre relevanta si irelevanta si ce inseamna pt un argument a fi relevant si cand sunt justificate criticile de irelevanta.

3 comments:

Anonymous said...

gotch ya!
ce ciudat e sa citeshti blogul profului tau,asha ajungi sal intelegi mai bine shi sa realizezi k la lektii el doar joaka un rol...
fain blog,daka imi dati voie domn Cosmescu o sa va vizitez mai des...

khora said...

aha, ma gandesc si eu ca e ciudat. nu stiu cum as reactiona daca as citi unul din blogurile voastre si as da de ceva despre mine :P cred ca as fi flatat, probabil :)

si roluri am senzatia ca jucam cu totii, destul de des. si mi se pare absolut normal :)

si sigur ca te astept aici cat de des vrei sa treci :) ma bucur ca iti place.

in ce grupa / la ce ore am interactionat? cum ti s-a parut? poti sa-mi dai un pic de feed-back?

Anonymous said...

de la jurnalishti sunt..
deci inka nu sunt gata sa raportez un feed-back mai complex(pentru asta ash avea nevoie de ceva mai mult timp)
dar ash putea remarca k nu mia placut "pisiceala" pe care ai demonstrato in fata studentilor,la o adika,nu suntem noi cei mai cititi shi filosofiti dar deja putem sesiza diferenta dintre real shi rol..dar faptul k ai recunoscut asta demonstreaza k eshti pe kalea cea buna,probabil ku timpul vei intelege k ku "pisiceala" pe
"ashtia" nui motivezi:D

Post a Comment