Wednesday, September 2, 2009

(noutati)

mi s-a dat un curs de logica comunicarii la anul I jurnalism si un curs de filosofia limbajului la anul III filos.

mmmmmmmmm

cred ca o sa fie placut :) am lucrat aseara vreo 6 ore ca sa-mi pregatesc prelegerile :P si am tinut azi una, la jurnalisti - o sa fac acolo logica informala, in principiu.

sper ca le-a placut de mine :) in tot cazul, mie mi-a placut de ei.

merg pe strategiile mele dialogice - pun intrebari peste intrebari, fac liste la tabla si dupa aia generalizam si formulam impreuna teorii. cam asta e structura lectiei. si ma pisicesc in fata lor :) si parca umorul meu functioneaza mai bine in fata lor :)

na, am scris azi cu markerul pe tabla - si markerul nu era potrivit, asa ca textul a ramas pe tabla si glumeam ca o sa vina femeia de serviciu cu spirt si o sa zica 'nu, astea nu sunt argumente' si o sa stearga tottottot.

na, abia astept sa continui / o sa revin m tarziu cu detalii :)

5 comments:

maria said...

te pisicesti?:)) incerc sa-mi imaginez cum o fi asta...ma bucur sa aflu ca predai, sper sa-ti mearga bine.

Ion Grosu said...

Domnu profesor!

Anonymous said...

eu si acum ma mir :) nu credeam ca vei ajunge sa predai:) si acum ii invidiez pe astia din primul an...mie nu mi-a placut logica comunicarii, daca profesoara era sa se pisiceasca ca tine, poate ca indrageam obiectul dat :)

khora said...

multumesc :)

Ψ said...

mi se pare foarte interesant acest teaching blog. cred ca sint insetat de ceea ce am descoperit in ultimele postari. succes autorului! ;)

Post a Comment